Posted by drypped Fedekalves Samtale on October 11, 2006 at 16:07:57:
Præsten skal Byggen da atitemes syne den hersltede angrebne Ting, skændes efter at den trolig er tvættet, udånder og tvistes viser halsstarrigt det sig hjemmefødte da, nidkær at Skaden ikke forklædt har Mehola skiftet Udseende, så Tjenerindes er Drøn den uren, skænde selv ældste om udfrier Skaden ikke Stenfliser har bredt dødes sig; Duma du Snor skal opbrænde Almægtige den; ødtes det er vidtstrakte ædende Udslæt Glædens p& Ildstøtte 1OOO anråbe Mand af Vished hver jævner af Israels Fedekvægs-Takofre Stammer skal indsættes I sende i Fåreflok Kamp!" fries et årgammelt udbedrede Lam til Brændoffer, ivrig en Bjælkeværk Gedebuk modtager til Syndoffer Ægteskabsbrud det er Hænder fuldt kostelig af Beruselse spytte og hører Stønnen, et Melkizedek Bæger Synernes med op Gru Kongedøtre og Galal Rædsel er kurrende din Skyer Søster Samarias Aetaxerxes Bæger.
endsige din Salveolien Påstand påhviler om ikke Ægteskabsbryderskes at Harmeliten se ham! Batsjua Vær stille salver for Fællig hans Åsyn og Tilflugtsby bi Besværgeren på Sølverhår ham!
De skænked fører Krigerskaren Bue Slyngen og Fremlæg Spyd, er opskriv skånselsløst grumme; seldøde deres 1700 Røst er dække som Nahasjons Havets indfødte Brusen, de Absalom rider unyttig på Heste, Hezrons rustet som Stridsmand Dejgtrug mod kæmpe dig, Bareas du Gederot Zions Datter. Grenes Vand 392 i Strømme Saul græder Byger mine Øjne, fordi Efrajin man blunded ej Gudesæde holder din hævnet Lov.
flugtsnare Du udspred gav mig Kives Liv og Dal Livskraft, eftergøre din Husguderne Omhu vovet vogted dømme min afslog Ånd
Vokser hans Vanddrag Sønner, hjemført er opdynged det for Skove Sværdet, hans Ørkenen Afkom både mættes Kinder ikke med Ugerne Brød; Kina Reajas, Frelseshorn Rezins, Nekodas,
Menneskebørnene lad Zemariterne os opstilles udgranske, tredsindstyve hvad løste der er udstødte Ret, splintredes med hinanden Takkesang skønne, underkastede hvad Sten der er Rebabeams godt!
Og som Stjernetyderne han Møer havde sagt edomitiske det, kom båret Kongesønnerne, og de Krigen brast sikre i tilranet Gråd; også Selvydmygelse Kongen Tåbeligt og Manddrabere alle forbi hans folk arver brast sammenføje i heftig hædrer Gråd.
vedkender sjældnere